Söndag..

Vaknade med ett ryck idag!
Blev nästan smått chockad då jag vaknade så tvärt..
Iaf så gick jag iväg på en promenad, sonen hängde med.. fast på cykel=).
Väl tillbaks blev det frukost!

Maken satt fart efter frukosten och står nu och spacklar....EN bubbla har vi sett=( "dessvärre=(", den tar vi bort och spacklar om där=/.
Jag kilade ner till garaget för att fixa undan en j-la massa bråten, förstår inte varför vi lyckas varenda år att få det så stökigt där?! Storstädning som vanligt till våren!

Satt ut annons på blocket igår kväll om våra möbler, så nu hoppas vi någon där ute är intresserad, skulle underlätta om dom försvann snarast!

Jag dricker en j-la massa kaffe "som vanligt" och ska väl hjälpa maken lite smått snart....

Underbart väder är det ute, så en till promenad ska hinnas med idag=).

Återkommer.....

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag gör filmklipp. Snittar också 250 IP-adresser om dagen till min blogg. Varför folk inte kan komma med lite kritik på hur klippen ska bli bättre vet jag inte.



Vill du se mitt senaste klipp och säga vad som är bra och vad som är dåligt?



Det är på 3 min. Jag vill göra en annorlunda videoblogg och anstränger mig väldigt hårt för att den ska vara just det.



Shoo!



Martin



http://cmj.blogg.se/2008/october/videobloggarnas-videoblogg.html

2008-10-19 @ 11:26:26
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0