Mitt i veckan..

Nu börjar det luta mot helg..Igen=))) Skönt! Jag är helt slut, blundar nästan då jag diskar efter barnens lunch, skitjobbigt.
Just nu sover sonen S i soffan, jag försökte hålla han vaken men Icke! Han har haft utedag och idrott så antar han blev helt färdig, så en liiiten slummer får han väl då=/.
Maten är alldeles straxt klar, idag blir det pastasallad till familjen, jag äter bara sallad o chorico korven mums=).
Har glömt berätta att boken jag beställde utav en bloggerska har kommit: Vägen från 137
Så där av tanken på kosten, liiite GI alltså..men då jag inte är någon speciell bönätare så blir det ännu mer sallad o grönsaker!
Så till det underbara vädret....
Mulet, grått, rått och halvkallt! Jag klagar då inte!

Beställde lite nytt till garderoben igår, men det mesta skulle komma i mitten av November!!!
Så vad f-n jag ska sätta på mig den 27:e vet i sjutton! Hjäääääälp!!!
Kan ju chocka alla genom att gå i trosor o bh=0

Får alltså ut o leta nu i helgen, sista chansen!!!

Nu till maten......

Kram!


Kommentarer
Postat av: Åza

Hahaha du gå i trosor nästa helg å vad kul jag kommer ha..Hahaha! Kram kram...

2008-09-17 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0