Morning

Nu så har jag suttit här o skrivit av Elins recept på brödet jag ska baka, för någon skrivare har jag icke, blev kapput för länge sen den=/.." Ny kanske"
Idag ska dotter S  o hennes sambo på dop där hennes kusins son D ska döpas, S ska vara gudmor=).
Lycka till idag alla ni! Kommer tänka på er=).

Väder idag då, liknar sol med lite moln...får se om jag ska fixa lite där ute i det förfallna, myggorna tar ju liksom livet av en just nu, så inget vidare.

Gjorde även Anns kyckling, åh shit den var jättegod. Finns under matnyttigt hos henne, men här kommer receptet ändå. ( Dotter hittade det nämligen inte)
Lätt var det även.

1 grillad kyckling
1 purjolök
1 pkt bacon
1 burk champinjoner
3 dl grädde
1-1,5 dl chilisås
Pepparmix

Strimla kycklingen o lägg i ugnsform
Stek pujolök, bacon o svamp, lägg uppepå kycklingen.
Strö över rikligt med pepparmix
Vispa grädden till lagom konsistens, rör i chilin.
Bred över kyckling o det andra och in i ugn 200 i ca 30 min.
Ris o sallad till.

Mums!

Nu ska jag kolla vad som ska inhandlas inför brödbaket.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Åza

Det låter gott det ska jag prova. Tack kompis! Åza

2008-09-06 @ 10:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0