Trött..

Trött är jag efter en slitsam dag i trädgården, vi har "maken o jag" klippt ner en del buskar, samt rensat bort en sjuhel..massa ogräs i rabatten och släpat bort till komposter=0.
Slit o släpdag!
Tvättat har jag oxå, så nu såg jag en botten i korgen=).
Trött blev jag och har spenderat 3 timmar i sängen, jäääääsp!

Gårdagen då: Vi drog iväg med färjan kl.15.00 och det var ca 700 pers ombord, lugnt och skönt. Vi käkade och shoppade! Shoppingen bestod mest i olika likörer samt en flaska sprit=).

På hemresan fick vi sällskap av våra nyinflyttade grannar, trevliga och pratglada människor! Vi hade jättekul=).
Även satte sig 2 pappor vid vårt bord som småpratade och skämtade emellanåt, verkade trevliga dom med, och en liiiiten urgullig bebis hade den ena av dom, sööt liten krabat!
Männen drog iväg igen till butken och tillbaks kom maken med en parfym till mig " snäll han ", just den jag ville ha "konstigt". Så nu kan jag lukta gott oxå=).

Väl hemma och halvt uppäten av myggorna sjönk jag ner i soffan och njöt av tv:n.

Jaha och myggorna minskar inte! Icke! Dom verkar tom. vara imuna mot myggmedlem dom rackarna, så det kliar överallt på kroppen nu=(, och den nya hobbyn vi skaffat oss dessa dagar är att slå ihjäl dom små surrande liven! Fy bubblan, roligare kan man ha!

Mina ögon säger: Gå och lägg dig igen! Min kropp säger detsamma...Men jag funderar faktiskt på att stoppa ner fötterna i ett hett fotbad=)..Brukar göra susen det=)

Såååå..på återseende

Kraaaam!


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Ja det är lite struligt med buss ibland!

2008-09-08 @ 05:12:23
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Åza

Men ni kom iväg i alla fall, för hur länge har inte du talat om att åka båt för barnen skull..Å tyvärr så får vi väl ha dessa jä..a myggen kvar en stund till..Kram Åza

2008-09-09 @ 01:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0