Underbart...

Vilket kanonväder vi fått, rena rama sommarvädret ju=))).
Nu ska man ju självklart vara ute och njuta av solen, och vad gör jag??? Sitter inne..MEN snart ska jag ta med kaffekoppen ut och njuta av solen liiite iaf=).
Har även en fundering hm hm hm hm hm....KANSKE man skulle ta picknick nu sen på kvällen med barn o make nere vid havet??? Lutar nog åt det=). Jag gillar ju att sitta där nere och se ut över det stora havet=). Jaja få se hur det blir!

Äntligen Onsdag igen, härligt! Med andra ord endast 3 dagar kvar till Lördag och Uggla=) Jiiiippiiie!
Vi tror vi åker kommunalt för att kunna ta oss ett glas av någon sorts alkoholhaltig dryck, vi får se, det visar sig!
Vilken buss vi ska ta av alla våra 111 turer (läs 2) vet vi väl inte heller riktigt än,... 09.45 eller 10.55 ). Behöver ju sova ut lite med och duscha och fixa 1-2 flaskor av olika hårprepparat i håret oxå. Men iväg ska vi och kommer naturligtvis=).

Nu är kaffet klart och solen väntar......

Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja nu när jag är hemam skrivet jag ju betydligt mera, kanske är det. Brukar ha stadia 300 så jag undrar just hur dom fördubblades

2008-09-24 @ 15:22:41
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Åza

GÄSP GÄSP!!! Ang lördag morgon..Kram Åza

2008-09-24 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0