Jisses!

Ja jisses...
Nu så var påskdagarna förbi!
Fullt ös....
Nej kanske inte men vi har haft barnen här stora som "små"
Och helt underbart=)...Bortsett alla som låter med sina j-la fyrhjulingar/minimotors!!!
GALET! Iaf då vi faktiskt bor tätt mellan varann! Lite lugn o ro kanske???

Nåväl....

Äggletande, ute=). Sol o +18 grader, joho jag tackar=).
Detta år var det yngste sonen S som fann sitt ägg först=).
Som nr 2 kom dotter S och 3:a dotter R...på 4:e plats var det svärsonen B och 5:e platsen knep käre mannen och sist men dock inte minst sonen D intog 6:e platsen!
Maken gömde mitt inne, jag vet om ALLA gömställen här, så värst svårt blev det inte=))). Mohahaha...

Denna Måndag då det var gråväder, drog vi mot solen och hittade Ikea=).
Nya Ikea Uppsala!
Jobbigt att gå var det men massor att beskåda=).
Köpte så äntligen sonen S´s hylla till hans rum, så nu har vi att göra i dagarna, rensning av hans rum och fix så det blir fint där=).
Lite annat blev då oxå inköpt:
En stor spegel till sovrummet, då jag ångrat mig redan över 2 hyllor på en vägg hihi typiskt mig==).
Gardiner till D´s rum, stekspadar och kartonger. Nånting mer var det nog....

Sen kikade vi på ny säng till dotter R men den blir nog inte köpt från Ikea då jag är ute efter 120 säng och fann ingen som passade=/. Jaja vi får se senare!
Byte av rum sker evt efter sommaren, så gott om tid!

Just nu bygger mannen och sonen S ihop hyllan, garanterat har vi något att göra imorgon! Yes eller!=/...
Imorgon jobbar jag lite, fritids och dagis är ju öppet och tror dom vill ha städat...tyvärr=///.
Jag ska även....hör och häpna..sluta med nicotin tuggummin imorgon=(((( Med andra ord, jag kommer vara en surkärring, bitsch, skata, argbigga etc...Ve och fasa!!! Reta f-n inte upp mig!!!
Håll tummarna för mig, jag måste klara detta, blir så in i bomben dyrt, lika dyrt som rökning, fy f-n!
Jag bara måste klara det!

Nu är hyllan tydligen färdig, bra=).


Ha en underbar kväll....


Kram!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vågar man kika in? Du verkar på hugget redan idag och det innan du slutat med dina tuggummin L

2009-04-13 @ 20:43:36
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: soffiepropp

låter som ni haft fullt upp å vilket väder,

må nu så gott denna kortvecka:O)

2009-04-13 @ 21:09:27
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0