Helgen!

Som sagt har jag sovit massor denna helg!
Jösses så trött man kan bli=).
Började i Fredags med att jag somnade i soffan då....
La mig redan efter 22!!!
På Lördagen vaknade jag 7 för att jag ville åka med maken till Norrtälje då han skulle jobba, men kroppen skrek NO!!!!
Segade mig upp runt 9 tiden istället och barnen och jag tog bussen vid 11.
Så mötte maken upp oss där=).
Letade något i presentväg till maken UTAN resultat och får lösa det på annat vis, man blir ju bara 40 en gång va?!
En sak är ju redan fixad=). "Berättar sen"
Iaf höll jag på att somna ståendes inne på Kappahl! Då jävlar är man trött!
Benen började kännas som gummi och jag ville bara hem!
Efter ca 5 timmars virrande och velande och utan present åkte vi hem, där jag redan i bilen slummrade om vartannat!
Väl hemma fixade maken mat och jag halvsov!
Under kvällen tittades det på tv med halvöppna ögon...jäääääsp!
Så garanterat har jag sovit! Fritids knäckte denna kropp!
Trött är jag än...dessvärre!
Men jag lever ju iaf=).

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annie

Varför inte ge honom en upplevelse - teaterpjäs, middag med hotell någonting.



Ska ni inte ha någon fest el liknande?



Svar:

Hur är det med ditt liv - varför ser du så ledsen ut?



ja, vill inget annat än att jobba - men inget händer. Tufft att hoppas då.



Jag söker jobb hela tiden.



Kram

2009-02-09 @ 17:17:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: linda

Det där med maten är verkligen svårt..fantasin räcker inte till allt.

2009-02-09 @ 18:20:38
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0