Slappar

Slappar med datorn i knät i soffan=).
Beställde lite från HM men inte mycket! "Hittar inget snyggt"
dotter S kom i Fredags gav hon mig 2 ansiktsmasker och 1 handkräm, snäll hon=).
Ansiktsmasken testade jag igår, och jäklar så dom garva åt mig här hemma=))).
Len i ansiktet blev jag dock!
Och ikväll är det snart fötternas tur att pysslas om...om orken finns denna kväll, jo jag är fortfarande trött=/.
Maken åkte till badhuset trotts isvägar=/, men iof är dom större vägarna inte så fasligt isiga.
Och som vanligt sätter jag mig här!
På väg hem från dagis fick jag gå runt, omvägar..allt för o slippa halka! "Låt det smälta bort"

Tar nog en liten bloggrunda...
Kram!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag vet inte vad som har hänt med H&M men jag hittar knappt något snygg längre.

Jag fick en katalog i min hand och jag blev oerhört förvånad. Kolla det här

www.laredoute.se

Är det något du tycker om?



Svar:

Vem är lika glad som man var förr? Inte jag i alla fall. Det är som om man hela tiden tänker på att man ska vara glad.



Inte bra, men det var ett tag sen som jag hade riktigt kul. Jag minns, och det var i november. Länge sen...



Men det låter inte så kul att du inte träffar dina föräldrar men jag antar att du har dina skäl som jag har mina skäl. Det är inte lätt men man står ut. Men om man inte får prata av sig eller åtminstone lätta sitt hjärta så kan man bli riktigt sjuk.



Hitta på något som kan få dig på bättre tankar fast du har ont. Jag vet vad det är för en sjukdom och det är inte lätt att förklara.



Kram

2009-02-09 @ 23:23:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: Lillan

Usch då! Ja av två onda ting då så väljer jag nog snön även om jag inte gillar den egentligen heller!

2009-02-10 @ 05:26:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: My

Då är du riktigt vacker nu då! :) Hela jag skulle behöva en omgång...

Och halt, ja! Det skottas och sandas alldeles för dåligt. Livsfarligt..

2009-02-10 @ 13:45:27
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0