Söndag!

Så var man där igen...Söndag!
Tänkte åka till en go rar vän denna Söndag, men hon var upptagen med annat...synd det var så länge sen=/.
Men började istället åter ta tag i lite arbete här hemma, vårkänslor tro???
Skurade flitigt duschen nere i källaren, så nu skiner den igen!
Ska även ta och dammsuga bakom kyl o frys, där lär nog se fruktansvärt ut!
Känner mig riktigt flitig just nu...
100 situps har jag gjort och crosstränade även nu på morgonen, men där kan jag säga att det märks man tappat orken=(, 10 min sen var jag slut=0.
Ska försöka ikväll igen!

Dalar lite snöflingor ute....tråkigt! Vår vill jag ha!
Ska ta och leta snygga våriga gardiner till vardagsrummet, hängde upp ett par där i blått,
men dom passar inte till det övriga!

Vad gör ni en dag som denna?


Ha en fin Söndag!  Kram!

Kommentarer
Postat av: linda

Idag är en sådan dag då det inte händer mycket!

Jag har en sådan "latedag...L



Tack!

2009-02-01 @ 13:48:57
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Ja, du vet...Pluggar, pluggar och åter pluggar...=(

Dalar lite snöflingor även i Skåne faktiskt. Men håller med dig - Vill ha vår NU, helst igår! =)

Ja, jävlar...söndag igen. Tänk vad en helg går snabbt! Så även veckorna så - snart är det fredag igen! Me like! =)

Hoppas du får en fin förstavecka av februari!

Kram!

2009-02-01 @ 15:50:41
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0