Än så står kärringa på bena!

Nu är det många barn sjuka på skolan!
Feber, snuva och halsont är vad som spökar=(.
Men än så står denna "kärring" på bena mohahaha...
Tycker synd om barnen dock=(.
Idag kom endast 14 barn! 8 borta...7 sjuka 1 ledig.
Men en grym huvudvärk kom smygande så smått under eftermidda´n...va vill den säga tro?
Intag av Kan jang och lite annat ska göras straxt, jag tänker stå på benen jag! Basta!
Peppar peppar.....

En rätt lugn dag på skolan då vi hade så få barn....
snöar gör det men väldigt lite, nu är det försent tycker jag, jag vill ha VÅR!
Men den kommer ju snart iaf...

Nu ska jag leta present...inget kul göra alla gånger, maken fyller 40 snart och jag har NADA ideer=/.


Hoppas ni haft en finfin Tisdag?!!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0