En trött mamma och 2 barn/tonåring

Satt uppe länge igår och letade efter en än så länge lite hemlig grej......

Därför är denna mamma trött idag, fick ju iaf masa mig ur sängen kl.6 för att väcka dottern=/.
Bara det att då hon skulle iväg till bussen kröp det fram att hon hade samma konstiga magvärk som mig ajajaj!
Så hon blev oxå hemma!

Så en trött mamma och 2 barn/tonåring har nyligen käkat brunch=).
Omelett fick det bli med sallad till.
Sonen är iaf FEBERFRI!!!!!!!!

Så vi avvaktar och ser hur det blir med skolgång imorrn.
En feberfri dag, jag kan tycka TVÅ....för att vara riktigt säker!
Jag har iaf ingen magvärk idag....skönt, den var inte o leka med=///.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annie

Ingen kräk eller bajsränna?



Svar:

Vad bra! Här kommer mitt svar.



Ja, det är bara säga till så kan vi synas när som helst. Jag kan komma och möta upp dig på Centralen.



Vad skönt att sonen mår lite bättre.



Ja, jätte pinsamt.



Jasså, vaddå? Nyfiken.



Kram



2009-01-14 @ 11:21:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: Annie

Vad skönt. Min lill-tjej hade kräksjukan men inga andra i familjen fick det så jag vet itne vad som hände.



Ja, jag vill också resa nu men vi får vänta ett tag till. Vi har ett hus att tand om först sen kan man ju alltid göra något när pengarna kommer...om dom kommmer.



Ja, jag kan vilken dag som helst om det inte är något speciellt.



Kram

2009-01-14 @ 13:56:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0