Ingen rast och ingen ro!

Gårdagen var så mysig så jag inte orkade lyfta mig från soffan till datorn som då stod i köket= vägg i vägg, påkopplad och allt, men jag satt så himla skönt där i soffan så hmm
då jag kom för mig att kanske ett litet inlägg och sen kolla in Magnus Fredagsdrink...
ja då hade redan maken stängt av datorn=/, så kan det gå!
Vi bara pösmös igår och gjorde inget speciellt, skönt iaf=).
Idag var vi lite mer åt det flitiga hållet, började våran morgon med en promenad maken och jag,
sen på det gjorde jag mina 100 situps..nu kanske jag äntligen kommer igång igen,
sen har jag/vi städat, slängt återvinning och kapat "grenat ur" vårat alldeles förstora äppelträd,
sen bar vi bort allt oxå, PUH!!!
Sen strosade vi runt på tomten och fantiserade om och vad vi skulle kunna göra med den,
drömmar hohoho, pengar pengar pengar behövs i massor till dessa drömmar!
Men evt blir någon av drömmarna av, uteplatsen funderar vi på och bygga vidare på=).
Vi får se hur det vill sig med den saken!
Maken håller nu på med middagen, kött o pommes o sallad blir det denna afton...
egentligen hade jag tänkt göra en stek, men kom på det liiite försent=/.
Men men detta blir nog alldeles förträffligt gott det oxå=).
Sonen har även varit och lekt med en kompis idag, kul för honom!
Känner mig rätt nöjd med denna dags arbete,
vi hann med rätt mycket och ska fortsätta evt nästa helg! Ute alltså=).
Ett tag tänkte vi sticka iväg med färjan, det var bara en sån där tanke som flög upp...
men sen njääää sa vi, skönt och bara vara hemma!
Så denna afton kommer bli lugn och skön...glo lite på tv:n, knapra lite "och dippa" grönsaker mm...
Blir nog bra det här=).


Ha en underbar afton!


Kram!

Kommentarer
Postat av: soffies

va bra att du gör dina situps jag gör dem 6 dar i veckan 100 i olika sorter å vad det är bra,gör rumpövningar emellan med testa det du vet den där klassiska att lyfta upp bäckenet när du ligger på rygg med böjda ben den är bra,men glöm ej att knip:O)

gokväll

2009-01-31 @ 19:28:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Moa

Kikade in lite i din blogg.

Den är verkligen fin, speciellt din header. i Vilket program gjorde du den? (:



Ha en skön kväll <3



Kram!

2009-01-31 @ 20:36:32
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Hej du!

Låter som ni har haft en underbar dag du o maken...Men 100 sit-ups!? Impressed! =) Hade ja aldrig klarat!

Ha en fortsatt skön helg! // Kram

2009-01-31 @ 23:20:17
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0