Jaha ja!!!

Sonen fick vara hemma med pappa idag oxå, fortfarande feber=(.
Inte lika hög iaf, runt 37.8-38.0 men feber trotts allt!
Jag jobbade på fritids idag och var hemma runt 19.00 lååång dag.
Dessutom jobbade jag med magsmärtor halva dagen...ajajajaj!
Vet inte vad detta är men plötsligt på eftmiddagen fick jag sååå grymt ont i magen, och har än!
Så....
Maken behövs på sitt jobb imorgon och jag ringde och ordnade vikarie till skolan, så jag kan vara hemma!
Vågar inte servera mat om magen känns så här, inge bra alls det!
Men men...går nog över.
En vilo dag blir det iaf och sonen måste ju även vara feberfri en dag innan han får pallra sig iväg.
Annars kollas det just nu på bygglov och en stor kopp te är framdukad...till mig....Mmmm...


Ha en underbar afton!

Kram!

Kommentarer
Postat av: soffie

nej men fyy va jobbigt för er alla hoppas ni kryar på er allihop å du ej har fårr kräksjukan,

krya på dej kram

2009-01-13 @ 20:42:21
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0