Trötthetssyndrom


Tänkte inte sätta mig här idag...men=/.
Da´n flöt på bra trots min ständiga trötthet, börjar bli trött på att va´trött hahaha.
Trötthetssyndrom??? Kan det väl heta va?!
Snöar gör det här, blötsnö! Kuuuul.. inte alls!
Har inte gjort mycket mer idag än o jobba...jo lagat mat då och slappat i soffan, guud så nice=).
Här tänker jag sitta tills ögonen säger sova, fast å andra sidan vill dom nog redan det=/.
Imorrn är det Fredag Whhiiiee! Längtar!
Fredagsmyyys står på schemat, och barnen kommer hit allihop, härligt!


Hoppas ni andra haft en bra Torsdag!


Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska tydligen bli en tur till med Uggla på tv. KOmmer du att titta då? Kanske en dum fråga.



Svar:

Är man inte alltid trött.



Jo, hade tänkt på det så länge att fråga. Tyvärr inte han chefen men när på. Kanske så pratar han med chefen så jag får ett jobb i alla fall.



Kram

2009-01-22 @ 22:21:30
Postat av: Afrodite

God kväll eller snarare god natt...jag kom inte i säng tidigt idag heller =(

Det där syndromet du talar om känner jag igen...vintertrötthet eller varför inte "iväntanpåvårensyndromet"...Är likadan varje jan-mars...trött, trött, trött...Blä!

Äntligen fredag-yes! = Mys med familjen här med =)

Ha en underbar dag med din familj! // Kram

2009-01-23 @ 00:19:07
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Åza

Jag min torsdag var bra tills jag kom till jobbet nu på kvällen...Jag blir så argggggggggg på denna ledningen här på jobbet. Då kom jag på vad du bruka säga till mig..Andas glöm ej bort att andas. Så nu går jag och tänker på dina ord..Bläääääää det gå nu under natten..Vi hörs på fredag eftermiddag kanske?? Kram å hej! Åza

2009-01-23 @ 01:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0