Undrar....ibland

Undrar hur andra fungerar....ibland
Undrar hur andra tänker....ibland
Undrar hur andra uppfostrats...ibland
Undrar om andra vill andra illa...ibland
Undrar om andra sårar med flit...ibland
Undrar om andra hatar....ibland
Undrar om andra medvetet snackar skit....ibland
Undrar om andra ältar....ibland
Undrar om andra mår dåligt...ibland

Hur fungerar man som människa då man:

Spyr galla över sitt barnbarn???
Snackar hutlöst mycket skit om mamman till denna???
Ljuger så öronen ramlar av???
Ljuger om barndomens år???
Ljuger om hur allt egentligen var???
Kallar folk för det ena än det andra???
Medvetet gör att någon ska må dåligt???

Det enda man kan säga om sånt här... är:

Personerna i fråga mår uruselt själva och måste lägga skiten hos andra=/.
Personerna i fråga lider av en åkomma vi inte vill kännas vid=/.
Personerna har inget annat att prata om än att hitta på och sprida lögner om andra=/.
Personerna i fråga tycker dom själva är änglar=/.
Personerna i fråga tar inte chansen att börja om i livet=/.
Personerna i fråga är avundsjuka=/.

Slutresultat av mig....

NI SUGER!!! (Ni som är berörda har skadat min dotter!!!)

Lögner och svek!

Jag har ALDRIG någonsin sagt ett enda ont ord om er!
Är detta tacken???
Har uppfostrat min dotter till den fina tjej hon är!!!
Full av kärlek är hon, till er som tydligen inte vet!

Jag har ryggen fri, då jag ärligt kan säga att jag ALDRIG yttrat ETT enda illa ord om er!
Till skillnad mot er.....


Usch.......



Till er läsare: Jag var tvungen att skriva av mig, då det hänt något=/. Sorry!

Kram till mina trogna=)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skit i dom idioterna, dom är inte något man hänger i julgranen precis.. mer något som katten släpat in (haha inte ens en katt skulle gilla dom).. dom är borta, gone, raderade.. jag vill aldrig mer se dom, aldrig mer höra av dom, aldrig mer höra andra prata om dom.. INGET! Jag behöver inte dom, det har jag aldrig behövt. Det enda jag behöver är min familj (ni), mina vänner, mina djur och min karl ;)

2009-01-15 @ 21:57:11
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: myran

slösa inte energi på dumskallar!

det verkar du vara för klok för!



ha en fortsatt bra fredag

2009-01-16 @ 23:25:17
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0