Åh inte får man va sjuk då....

Dom ringde från jobbet alldeles nyss...
Kollade läget, och om vikarien skulle komma imorrn oxå!
Japps sa jag, då jag vill ha en dag till att bli helt pigg.
Efter samtalet ringde jag till jobb nr 2 för o kolla om dom kunde klara sig en dag till!
Njaaaaa fick jag som svar, och inte hur mår du???
Jag kan stoppa in vikarie där oxå då...
Men det var kanske inte nödvändigt....eller???
Då var det andra bullar plötsligt!
Otacksamt! Usch!
Detta ställe har under en låååång tid varit så j-la otacksamt, otack är världens lön!
Men vi får se om dom plötsligt vill ha vikarien, eller om det är så att jag ska krypa dit sjuk o eländig och städa till dom!
Jag fattar inte hur f-n folk tänker=).


Skillnad är det på folk och folk.....

Igår då vi låg här allihop med olika åkommor....
Då ringde kära Å och frågade om hon skulle handla något till oss=).
Snäll och omtänksam som hon är=).
Jag hängde ut en påse med pengar på dörren och hon ställde sen varor utanför hihi....allt för att inte sprida smittan!
Det kallar jag omtänksamhet=).
Tack igen Å, du är en levande ängel!


Till något annat....
Den här och en till mindre modell köpte jag o maken....
Den ska stå ute sen...den lilla står i köksfönstret=).
Mys pys belysning inför sommarens sensommarkvällar och grilltider=) "Längtar"
Ja o inte lyckades jag snurra den i rätt läge tyvärr=/.



Kram!

Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

klart du blir nyfiken ;) och att du älskar gult!



KRAM kRRAM! :D

2009-03-11 @ 14:27:55
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad fin lyktan var :)

2009-03-11 @ 15:00:37
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Linda

Vila behöver jag...

men ingen ställning är bekväm..mage är väl inte att tänka på...L

Tur man har humorn kvar, trots smärtan..



Vilken arbetsgivare du har...

på det andra jobbet...

hOPPAS DET löser sig.

Är ju inget att gå till jobbet och smitta andra ...

bättre att vara hemma en dag extra.

2009-03-11 @ 15:02:02
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Trist med en sån inställning på jobbet..."Krya på dig" är ju annars en bra kommentar och något man hellre skulle vilja höra...

Vilken vän! En räddare i nöden! Tur att man har såna goa människor oxå omkring sig! =)

Kvittar att du inte lyckats vända bilden ;) ser ändå att den är jättefin. Kommer bli perfekt på nya uteplatsen till sommaren, tillsammans med grillningen! =)

Ha en fin dag!

Kramiz

2009-03-12 @ 10:50:02
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0