Åh var är solen???

Känner mig så fruktansvärt seg, orkar inget!
Solen är borta...VEM SNODDE DEN???
Den gör ju så himla mycket, och just idag hade jag behövt en gnutt stråle=).
Huvudet dunkar.......Ahaaa ett innehåll alltså=))).
Men men....
JAG HAR TRÄNAT!!!
5.30 imorse då minsann trampade jag på crossen, Yes! 4 km!
100 situps lyckades jag även med, segt på morgonen, men det känns som det är det bästa i kalendern just nu.
Och nu j-lar ska här inte bli några nerförsbackar! Noooo!

Positiva tankar=). Bra bra=).

Annars har vi blask o slask denna gråa sollösa dag, lite snöflingor dalade under förmiddagen,
men smälte under dagen.
Ska försöka fixa lite middag, mat kanske piggar upp....

Sonen har med sig en kompis hem även denna dag, men för tillfället smet dom hem till den killen, bra då dom bor nära.

Kaffe kanske...eller Latte blir nog ännu bättre!

Kram!


Uppdatering: SOLEN KIKAR NU FRAM!!! Wiiiiiiee!!!!

Kommentarer
Postat av: soffie

tjohooo med sol,

;O)

2009-03-05 @ 19:20:16
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulla

Bra kämpat med träningen! Jag skulle ha tränat, men em blev inte som jag tänkt mig så jag tyckte synd om mig så jag har istället för att tränat ätit både det ena och det andra. Nya tag imorgon!!!

2009-03-05 @ 19:52:10
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0