Funderardagar...

Är vad jag haft=0...
Funderat på lite allt möjligt här i livet=/.
Både livet i sig och annat....
Vad göra i höst??? Är vad mina funderingar hamnat i mest! "Och nu vet jag, men den håller jag hemlig, ni närmast ska få veta i sinom tid""
Renovera köket eller uteplatsen??? "Vill båda"
Ut i världen??? "johohoho om maken ville med"
Sluta blogga??? "känner inte för det riktigt nu"
Bo kvar i vår lilla by???" flyttar inte nu iaf, men då barnen flyttat ut känns det som det är dax att bege sig, maken blir tvingad där hihi"
Semester i sommar??? Var när hur??? Beror på om jag blir kvar på ena jobbet, annars har jag en än så länge hemlig ide`"
Kan vissa "ungar" sluta köra så j-la mycket i området??? "Vi grannar går nu ihop"
Varför tappat gnistan helt för träningen??? "Ja den hänger helt o hållet på mig"

Jag funderar så mycket just nu så att jag blir smått tokig!
Vintern kom ju tillbaks i Måndags oxå, så beror nog mycket på det=///.
Så är det iaf!

Hur mår ni då? Inte som mig iaf va?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket vilja där läser jag...intressant...



Svar:

Håller helt med.



Vad säger din hona att hanen flyttade in till er?



Våran hona använder inte klorna när hon visar att hon är arg och inte vill. Hon markerar först.

Däremot så använder hanen klorna men med honom så ser man tydligt när klorna snart kommer och jag retas extra med honom så jag får det jag förtjänar.

Killen är en riktig gos kille. Han ska helst ligga intrykt i ansiktet om han fick bestämma men det är lite tufft när man vill ligga och läsa.

Honan är lite speciell. Hon kommer inte när jag ska sova utan bara när man sitter i soffan och tittar på tv. Precis när filmen man har sett i nästan 1½ timme då kommer hon och snart är filmen slut så man ska gå och lägga sig. Man tycker lite synd om henne.



Men dina katter låter riktigt mysiga tycker jag. Du ska vara stolt över att de går ihop. Mina katter gör inte det som jag skulle vilja.



Kramar

2009-03-25 @ 19:14:52
Postat av: soffie

hua lät hemskt med funderingar om hösten.men ibland är det lika bra att planera,

å vintern har kommit hit med igen,BLÄ!!



men hoppas du ej slutar blogga,då får vi väl maila varann istället!

ha en go kväll

2009-03-25 @ 20:04:20
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Linda

Sådana dagar har jag också..mycket funderingar i lilla huvudet...jobbiga dagar.



Hoppas du kommer fram till bra beslut!

kram...

2009-03-25 @ 20:11:21
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Usch goa du! Jag känner verkligen igen mig! Liknande funderingar hade jag i förra veckan...så jekla jobbigt, man känner sig ju totalt slutkörd och huvudet är sprängfyllt!

Ta lite tid off, bara för dig själv! Vila och koppla av med något som du tycker är skönt och avkopplande. Sänder många styrkekramar till dig!

2009-03-25 @ 23:22:42
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Lina

såna tider har jag med just nu, tänker på allt och inget och även de minsta problemen känns som de störst, hoppas du får ordning på allt snart! tänker på er och saknar er massor! kramar

2009-03-26 @ 19:50:51
URL: http://juniolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0