Hej alla glada...

Våren tog dottern då med sig, solen gassar här denna underbara Lördag!!!!
Jag tog mig i kragen och hör o häpna...PUTSAR FÖNSTREN!!!! Yes!
Skitiga så in i...Just nu är det maken som putsar, våra köksfönster går liksom utåt och jag gillar inte o klättra och klänga HUA! Så dessa fönster går till maken=).
Igår kom dotter S och hennes B, massor med presenter fick jag, så söta dom är mot "gamla" mig=).
Kläder, te, ansiktskräm "min favorit" och en hel del böcker Wiiihoo nu kan jag läsa en massa igen då=). Tack sötisar!
Blev lite kort detta då jag ska återgå till fönstren, men först en kopp kaffe Mumma!


En award har jag fått av söta rara Afrodite=) Tack snälla, den värmer!

Återkommer om vem el vilka som i sin tur får den av mig.....måste fundera ett tag=).





Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Vassego! Den är du väl värd! =)

Putsa fönster...något jag oxå skulle behöva ägna lite kärlek åt...men inte idag. =)

Tänker ignorera alla "måsten" idag och göra det jag är bäst på för tillfället...softa!

Gött att hör att du blev omhuldad av nära och kära. Även att de tog med sig våren. Det var ju omtänksamt! =)

Uggla it is tonight...YES!

Ha en fortsatt bra lördag och en trevlig kväll!

Slit inte sönder fönsterrutorna! =)

2009-03-21 @ 12:25:43
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Lillan

Mmmm såg det sedan! Men samtidigt som Robinson! Hur kan dom!

2009-03-21 @ 12:39:47
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0