Himmel och pannkaka=0

Hur jäkla mycket grejor och prylar samlar man på=0, fy fasiken!!!
Just nu är hela källaren full med bråten, dvs, förrådet(som tidigare var vårat pannrum), dotter R´s rum och tvättstugan är oxå med och består nu av: lådor, kartonger, kassar och väskor mm....Men fy och usch jag lider nu!!!
Vissa saker orkar jag inte gå igenom , tex. 2 kassar full med bokhyllesaker, sen vi gjorde oss av med bokhyllan, nej inte en chans att ja rotar i dom nu=/.
Sonen D kom alldeles nyss och undrade vad i allsindar jag håller på med=//.
Han har varit med förr, HAN om någon vet att detta är familjen RÖRIG!! I höst är det kaos igen=0.
Nämde oxå till sonen att garaget står på tur...Mohahaha, vad sonen fick roligt...IGEN?? Det ser ju jämt ut där=/.
Som sagt han vet..........

Dax att återgå till mitt KAOS!!!! Känner mig smått groggy av allt......vänta..

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Åh prata inte om förråd! usch! Vårat kommer man inte in i....det är knökfullt!

2008-02-19 @ 14:09:35
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Lina

haha tokstålle du!

2008-02-19 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0