Lite av varje

Har inte haft tid med denna dator idag, nja har iaf lagt ut ett inlägg förut, men datorn är seeg=/. Den vill inget just nu=/.

Som alla Ugglabloggare vet har mannen ifråga lagt av sitt skrivande=(, jag kan säga att jag är tom!!! En riktigt hemsk tomhet sveper över mig, sorg är väl ordet=/. Var trevligt så länge det varade=).
Usch hur ska detta gå? Han har ju blivit en i "familjen" här hemma...haha=). Uggla fantast vet ni som känner mig att jag är en stor sådan, dock vet inte alla allt om mig=/, nej jag är rätt anonym...än iaf!
Kan säga att det finns mycket jag gjort i mitt inte alltför långa liv som kommer följa med mig i graven den dagen det är dax för det=0. Varför? Ja, vissa saker som hänt, både pinsamma, tråkiga, händelsefulla och speciella har jag aldrig berättat om, jag är bara en sån människa. Många som tror sig veta vem jag är, kan jag säga: No no, ni vet inte allt=0.
Har även funderingar på att göra som husfrun, dvs lösenordsskydda bloggen=0, jamen varför då da??!! För det finns minst en kanske 2 som läser här och som gör att jag inte kan skriva vad jag ibland vill...den personen vet vem jag syftar på=0. Vi har sagt upp bekantskapen så just därför=/.

Jaha till något annat.....

Var och besökte en skola idag som dotter R skulle kika på, dom har ett skolval att göra senast fredag, nya regler för i år=/. Rundvisning fram och tillbaks, läraren verkade nervös måste jag säga, hit och dit, fram och tillbaks blev vi visade skolan.....Jag gillade den inte...Urk! Men hon får tankearbete dottern min, inte så långt kvar att tänka.....

Har gått mycket idag...jiiiipppiiii! Men trött är jag=0....

Stegräknaren visar hela: 13775 steg!!!!
Natti natt tv:n väntar kram Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hej Gumman! Jag undrade förrut var du var:)
Ja jag förösker vara rädd om mina nära!
Tråkigt det med dina föräldrar!
Gillar dej jag med!
Varma Kramar!

2008-02-12 @ 21:15:15
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Morning!

2008-02-13 @ 05:02:28
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Tjena hur går det i stegracet! Jag har nu kommit upp i 13336 steg... Hehehe, vad kul det är att se hur mkt man går på en dag!

Kram Sus

2008-02-13 @ 13:10:50
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0