Arg som ett bi...har iaf bakat bullar!

Idag bakade jag bullar=), tänkte inte göra det, hade ingen lust, men sen var det en liten röst som väste: jojo du lilla Mie, se så, baka nu sååå jobbigt är det inte!!! Så vi drog ner till vår lilla affär och inskaffade mer margarin och lite annat smått som saknades till middagen oxå=).
Så nu har jag bakat(inte så mycket) men lite Rimbobullar...mums! Och dottern R bakade kladdkaka!

Sen för ett tag sen pratade jag via den här datorn med L som är i Thailand=), dessvärre var humöret inte på topp, tänker inte gå in på det här nu, men jag blev arg som ett bi!! L har semester: LÅT HENNE VARA! Hör ni det? ni som j-las från denna sidan av jordklotet, är man på en sån resa ska man ha kul o vara glad....så låt bli!! Basta!!!
Tänker på dig L, hoppas att allt löser sig=), vill inte se dig sårad ännu en gång=). Du är för fin för det=).
Neup...aja baja på er! Så Thailand: Ta hand om L där nu! Se till att hon har superkul hela tiden!!!!

Middagen idag bestod av köttfärsgratäng, gott!

                                                                                                        Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååhh rimbobullar det är aaaaaaas gott *vill ha*

2008-01-06 @ 22:44:21
URL: http://Sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0