Bör inte säga det..men måste!

Soffjävel!!! Vi skulle ta och bygga ihop soffan=), enkelt...ja faktiskt var det enkelt! Men själva divanen skulle med ett enkelt snepp sättas ihop med själva soffan=), och vad händer!!! H-vete, S-tan osv...den lilla metall grejen som soffan skulle ner i låssnar, ska den det? Icke! Jag blev galen och svordomarna ramlade ur munnen på mig, en efter en! Suck! Maken tyckte jag skulle ringa möbelaffären, eftersom det inte gick att skruva tillbaks skruvarna, festerna var förstörda efter dom låssnat!!! Nu blir det till att laga en ny soffa, inte någon större lagning, bara några plugg så skruvarna vill sitta fast i dom feliga hålen. MEN vi ska kontakta möbelaffären, så här får det inte gå till. Icke! Jag tänker inte betala förren dom fått info om det lilla felet, som ju faktiskt tillverkaren gjort för klent! Tror inte heller att det blir problem, dom brukar vara jysta! Rätt ska vara rätt eller hur!
I övrigt ÄLSKAR jag redan soffan...den passade perfekt i vardagsrummet, till skillnad mot den gamla som absolut inte var gjord för rummet. Så ett par skruvjä-lar ska inte få sabba glädjen. Icke!

                                         
   Mie      Inte vår soffa men en divan=)

Kommentarer
Postat av: mingla

Ska på anställningsintervju nästa vecka. Har du erfarenhet kring det? Vad ska man tänka på och kan du ge lite tips? Vore snällt :)

2008-01-04 @ 16:43:30
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Sandra

Elin har tagit ur piercingen nu.. Men den VAR fin=)

2008-01-05 @ 00:01:58
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Ana

Är det inte rätt typiskt,när man glatt sig och sett fram mot något så blir det inte som man har tänkt sig.Hoppas det kommer att lösa sig för er med soffan.Ana

2008-01-05 @ 08:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0