L har hört av sig!!!!!!

Åh vad glad jag blev när L hade skrivit på min blogg och även på sin egen, igår hade jag inte mycket tid med datorn, så när dottern min S ringde här nu, så talade hon om att L skrivit...jag fick bråttom till datorn kan jag lova.
Åh vad mycket man kan sakna en person...helt åt skogen alltså! Men nu vet jag iallafall att hon har det bra och att hon är brun(hihi), jag kommer vara den vita chokladbiten då jag träffar henne=).
Klappat en elefant hade hon gjort med=), tydligen inget trevligt...men gjort är gjort=). Elefanter är ju bra å andra sidan, om det är något på gång, ska man ju gå efter dom, med tanke på vad som hände där förut=(. Tänk på det!
Jag vill fortfarande åka iväg jag med...men har fortfarande inte kommit på var jag ska få så mycket pengar ifrån, dessa förslag finns, men lockar inte: råna en bank=0, gå på gatan=0, sälja knark=0, nej skämt åsido...svartjobb möjligen, fast det är ju inte heller lagligt. Någongång kanske jag får möjlighet att resa...man vet aldrig. Men L kommer ju tillbaks och det är det enda jag vill=). Saknar dig sååååå!!

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: LINA

haha sa jattebrun ar jag inte och vi far val se hur mkt vitchoklad du ar :P
saknar dej och resten oxa sa klart!

2008-01-06 @ 02:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0