Promenad blev av=)

Har varit på mitt dagliga göra...dagis=/, inte var det alltför kul, men ska ju göras.
Då jag gick hem hade jag svårt att bestämma mig, om jag skulle ta en till promenad=)..vilket jag faktiskt nu har gjort, jag fick även sällskap=), kändes direkt mycket bättre...det var en av mina grannar som slog sig till följe, fast hon redan gått ett varv runt lilla byn, rackare där...hon gick ju hela 2 varv jöööö!
Men i vilket fall som helst känner jag mig riktigt flitig som gick den där promenaden!
Flitig som en myra.....eller hur man säger...

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad du är duktig! Skicka lite vilja till mig...snälla..:0)

2008-01-15 @ 09:02:56
URL: http://www.lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0