Kalasfirandet över=)

Äntligen kan jag pusta ut=)
Födelsedagens firande är över=)
Här har varit fullt ös medvetslös HELA dagen!

Sonen pep en aning över väntandet på sina sista paket, hahaha..elak mamma jag=0
Tyckte nog allt att han skulle vänta med öppnandet till pappsen var hemma från jobbet=/.

Taaaaaaskigt!!!!

Vår son fick en jäkla massa paket, både med nyttogrejor o lek=)
Detta fick han av oss(mam o pap)

* Lego
*2 filmer
*T-shirt
*bok
*pennor
*Badbyxor
*Sängkläder
*Ord yatzy
* Bil -almanacka
*Ett spel till hans Gameboy advance spel
* Cd skiva (Från oss o storebror D)

Tror inte jag glömt något.....

Sen fick han en massa kläder av storasyster S o hennes pojkvän B
Pengar av farmor o farfar
Pengar av gammel morfar o hans fru
En bok av våra grannar
Ett spel till game cube av storebror D o av L

Har jag missat något, beror det helt o fullt på mitt dåliga minne...och det skyller jag såklart på min fibro..mohaha!

Här har det käkats tårta, kladdkakor(små) o tuppkaka(en annan slags kladdkaka) och vanliga kakor=)
Gott, men jag är sååå mätt!

Till middag blev det hamburgare, knappt vi han med att få i oss dessa förrens det var dags att fika igen=).
Fullspäckad dag o fullt hus...
Jag är såååå trööött!!

2 personer ska komma o gratta sonen imorgon=0, så det blir till o vila upp sig till dess=).

Kram Mie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0