Aprilväder månne!?!

Vilket konstigt väder vi har!
Regn...snö...snöblask...hagel...fina snöflingor...snöblandat regn..snö...blask...
Osv....
Trist va!
På väg till dagis nu på kvällen blev jag väldigt blöt om fötterna=/.. Konstigt va!?!
Ska därför skaffa gummistövlar! Japps så får det bli!
Har tänkt skaffa ett par länge, men är kräsen och vill ha "snygga" stövlar!
Undrar just om dessa "snygga" finns till kräsna mig???
Ska ut o leta vid tillfälle.
Jobbat idag, lite segt denna dag oxå, men väl hemma så insåg jag att dagen flytit på bra=).
Ska snart sätta mig i soffan och glo på tv:n, rätt avkopplande sak den där manicken=).
Vet ni vad jag åt nyss?......................................
SEMLA!!! Åh jäklar så gott det var..Mums! Den satt inte fel den inte=).
Då jag höll på med midda´n idag så vips...Semla sa hjärnkontoret haha...
Ringde maken och bad han köpa ingredienser, ja bullar o grädde!
Så vi fixade iordning dessa och ner kom den med en väldans fart, mätt och nöjd är jag=).
Seg är denna lilla söta dator, så om jag inte kikat in till er som jag brukar, så får ni skylla på denna apparat=).

Ha en underbar afton, trotts vårt hmrf vinterväder=).

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååhh semla, det vill jag med ha!

2009-01-20 @ 20:07:23
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Hej du!

Mums vad det lät gott med semla! Måste nog sätta mannen i arbete i helgen med att baka släta bullar (han som står för baket här nämligen - I hate!).

Hoppas du hittar riktigt tuffa stövlar, finns ju urläckra nuförtiden!

Jag sitter framför samma manick som du - TV:n...Avverkar några avsnitt av Srubs med minstingen (kombinerat med bloggande då..).

Ha en fortsatt skön tisdagskväll!

Välkommen åter "i min lilla hörna"! // Kram

2009-01-20 @ 21:25:21
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: My

Semla är mums du, får nog göra en idag, har bullar och annat hemma...

Och jag tänkte precis som dig igår, när mina fina skor började läcka in och jag fick gå i blöta strumpor hela dagen...

2009-01-21 @ 10:11:20
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vilken fin blogg du har :)

Håller verkligen med om vädret, jätte konstigt!

2009-01-21 @ 11:20:04
URL: http://zarintegra.blogg.se/
Postat av: STYLE BY B'N

haha awwhh :) du är en riktig läsare du!!!!



Ska nog länka till dig också ikväll när jag gör om designen! ;)



hugs!!

2009-01-21 @ 13:22:55
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0