Hallåj!!!

Jobbade på fritids igår och fick ingen tid att skriva här!
Jobbade från 8.00-18.00 så liiite trött!
Idag tänker jag städa bort JULEN!
Japps!
Aaaaadjös, nytt år nu ju=).
Måste blicka framåt, fast jag har svårt med just att blicka framåt, jag oroar mig jämt och ständigt! Tyvärr=(.

TACK alla söta ni som lagt en röst på min dotter=), det värmer en mors hjärta!
Dessutom är det hennes dröm att bli modell och självklart vill jag då hjälpa til att uppfylla den!
Sandra har varit linslus sen småbarnsben=))). En riktig sådan!
Skulle jag fota något annat än henne, stack hennes huvud fram på ett eller annat vis ändå haha, söt hon!

Så nu kan jag bara hålla tummar och tår!
Har även sms folk att gå in och rösta hihi=). Smart va!?!

Tränade imorse och även igår, men trampade långsamt då en förkylning är på G, men iaf 20 min igår och 12 idag!
Farten brukar ligga på 15-17! Igår och idag endast 12=0...

Ha en underbar Lördag, nu till städningen...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annie

Har du någon bild på henne så man får se hur hon ser ut? Hur gammal är hon?



Jag ska ta bort julen i morgon tänkte jag.



Ha det gott.

2009-01-10 @ 15:36:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: soffie

skönt att få bort julen,

ha en härlig kväll

2009-01-10 @ 18:49:28
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag lär ju ändå inte vinna, är inte ens med på topp 20 =( Man kan inte se vart man ligger om man inte ligger på topp 20 så jag vet inte ens vart jag ligger =/

2009-01-12 @ 13:58:01
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0