Slitsam dag!

Idag blev det trädfällning, 3 granar bara iof, resten blir en annan helg.
Släpat ris i timmar Phu! Men motion har vi då fått!
En av granarna föll på telefonledningen hahaha......
Men svärsonen fick tillbaks den på plats efter lite slit=). Tack!
Grillat korv har vi oxå, gott efter så mycket arbete!
Och frisk luft=).
Frös så mycket då vi väl kom in att jag blev tvungen att sätta mig vid elementet och det slutade med att jag höll på att bli kvar där nere på golvet, jag kom inte upp hahahahaha..."dotter S filmade mig" hehe mindre kul!
Kalkonburgare blev det till middag idag, gud så gott=), jag var nyttig och åt den med sallad, gurka, tomat o lök=).
Mer kalkon ska köpas, dom har mycket smarrigt i den butiken.
Och inga tillsattser, sånt gillar jag verkligen!

Jag är fasligt trött nu, känns att man jobbat idag...vaknade dessutom redan 6 imorsse, det svider smått i ögonen nu...
Men ska försöka kolla Lost innan ögonen faller igen, inspelat då det gick på så dum tid=/. Ja inte sjutton orkar jag vara uppe till halv tolv då jag ska upp och jobba, och repris finns halv tre på natten ujujuj! Sickna tider!

Nåja dax att koppla in videon då.....

Har ni haft en bra helg?


Kram!





Kommentarer
Postat av: Annie

Du får sova så gott!



Svar:

Varför hon är tidig kan bero på att hon är överviktig och för det fått en byst...inget hon har valt själv. Om hon inte hade någon byst så spelar det ju ingen roll och då väljer nog barn att inte ha en behå.



Då hör du av dig innan så jag vet, så kan vi träffas...Våren är alltid bäst.



Oriflame är bra har jag hört.



Kramar

2009-03-22 @ 20:32:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: Linda

Video är en bra uppfinning!



Vi ska upp i September till Stockholm, ladies night..

jag och 5 kompisar till..så då blir det en liten tripp uppåt..

tar ju bara ca 7 timmar att köra..L

KRAM...

prova gärna muslin, riktigt god och man kan stoppa i det man gillar, kolla bara så den inte bränns...

2009-03-23 @ 04:09:29
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Tack för peppen, goa du! Idag är verkligen en annan dag! Nya tag! =)

Kramizar

2009-03-23 @ 08:38:43
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: My

Jisses vilket kroppsarbete, förstår du var sliten sen...

2009-03-24 @ 08:21:38
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hmm jag kanske ska prova kalkonburgare då jag inte gillar vanliga hamburgare.. vad kostade dom?

2009-03-24 @ 10:13:22
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0