Dom övriga badar och här sitter jag med........

Magvärk! Aj aj aj..brukar inte gnälla, men det gör ont samtidigt som det svider=/
Blev ingen promenad idag=( går inte, känns inge´bra.
Tänkte rycka upp mig för att för en sekund må bättre, så jag satt ett tag och undrade om jag skulle gå på Uggla igen!!
J-ligt härlig tanke...men kan inte gör det ju, julklappsinköp måste gå före en andra konsert!? Eller?
NEJ det blir ingen mer Uggla, kanske en tur förbi han dock, kolla om han har satt upp pynt eller om det bara var snack....tror inte han gillar åskådare på hemma plan.

Nu ska min onda mage och jag hämta te och sen blir det soffan och tv:n


Kram allihop Mie

Kommentarer
Postat av: VIVACIOUS

Usch för magvärk.
Och tummen upp för Uggla :) Skulle gärna gå på hans konsert.

2007-12-03 @ 21:38:39
URL: http://vivacious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0