I smeten på stan....

Idag har jag inte haft tid med denna apparat...nepp, saknat Ugglas blogg kan man säga, ABSTINENS! skulle man lugnt kunna säga.
Jag och barnen drog till lillstaden N-je och julshoppade bland alla desperata människor=0
Jag har lovat mig själv att det inte får hända ICKE! julklappar SKA inköpas innan alla hysteriska sista minuten inköpare tar över våran underbara lilla stad.
Vart f-n kommer alla människor ifrån???? Har nu lärt mig en sak: DETTA FÅR ALDRIG MER SKE!!!
Men tro nu inte jag blev färdig, nej absolut inte, jag har massor kvar att inskaffa, lååååångt ifrån klar.
Så på onsdag är det dax igen att bege sig till staden som nu mer eller mindre är en myrstack!
SUCK!
Garanterat blir det jul i år med, fast jag just nu känner ett visst tvivel....om jag bara hade.....
Varför tillåter man sig detta? Kan ge mig f-n på att många VILL julshoppa i denna trängsel, dom licksom bara ska trängas, knuffas, svettas och köa, bara för att det säkerligen hör till! Då känner dom julstämningen svepa över dom=)
JAG hoppas att jag av detta lärt mig en läxa, ALDRIG MER! Står jag ändå där åter igen och köar och känner svettpärlorna i pannan nästa år så har jag definitivt GLÖMT alltsammans.


Trevlig lördagkväll på er alla: Kram Mieimage3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch vad jobbigt det var, jäkla mycket folk asså. Uh!

2007-12-17 @ 07:20:31
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0