Måndagstrött?

Äntligen måndag! Nej fy vad måndagar är rysliga, jag kan inte med dom, visserligen är jag ensam igen och borde jubla, men det gör jag inte. Ensamt....jag och katten Kira, och så datorn då.

Såg att L blev rörd av det jag skrivit...sorry min raring, ville ju inte ha dig i tårar. Men du är en underbar person som betyder mycket för oss, kram på dig!=D Ska baka någon dag och då ska givetvis du hjärtat komma över och fika...mysigt!

Igår förökte jag maila iväg en mycket viktig sak, men dom där fotonen ville inte iväg=/ så meddelandet försvann ute i rymden gissar jag...hoppas alla ufon blev glada för dom. Gjorde ett desperat försök i morse igen, fick iväg mitt mail med endast två ynkliga bilder, så jag hoppas maken hemskt gärna hjälper mig ikväll.

En anonym person hade även mailat mig igår, spännande! Jag letar ju jobb så denna människa hade någon ide av något slag, hoppas mitt svar till personen i fråga kom fram eftersom datorn inte ville något igår, nyfiken är jag vad det kan vara. Negativ som jag är så är det väl något säljarjobb vilket jag absolut inte är ett dugg intresserad av, men jag försöker slå bort dessa negativa tankar. Det har vissa personer försökt lära mig, ta inte ut negativiteten i förskott, och jag lovar jag försöker!!=/.


Nästa helg ser jag fram emot då den är blank=ingenting inbokat med andra ord, fast det hinner väl bli något förstår jag, hoppas på något skoj isåfall!=D Kanske en efterlängtad tripp in till sthlm?! Vem vet.....

Kan fortfarande inte sluta grubbla på mina föräldrar...jamenar, snart är det jul och då blir vi väll alla lite kännslosamma!
Förra julen hördes vi inte av, när barnen fyllde år hördes vi inte av.....min syrra nämner inget längre, fast det kan ju ioch för sig bero på mig, blir bara så upprörd då hon berättar något, kan ju vara jobbigt med en syrra som blir förkrossad hela tiden!
Har bestämt mig för att höra av mig till dom efter jul och nyår...vet inte riktigt hur bara!=/ Blä så jobbigt.


Nu är det dags att göra nyttigare saker än att sitta vid en dator, så dags att säga farväl just nu.
Ha en gräsligt bra måndag! Kram Mie   (en extra kram till L)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Mamii=D

2007-11-19 @ 11:53:05
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Lina

Extra kram till mig =)

2007-11-19 @ 22:26:30
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0