Tordagskväll alltså fredagskväll imorrn=)

Imorrn kommer makens bror och sambo hit från Göteborg=).
Maken och bröderna ska "kidnappa" sin far som fyller 60 år på måndag!
Jag kanske hänger med då kidnappningen sker, men sen får dom bege sig ut på sitt!
Så när denna helg är över har väl Göteborskan tagit över, shit så lätt det är att sno den=0
Då vi var till dom sist så bara kom den, man kunde tro jag var Göteborgare=/, och jag gör det absolut inte med flit!
Denna helg lär man få skratta gott oxå då makens bror J alltid berättar en himla massa roligt, han har humor så det visslar om det=).
MEN tro nu inte jag går och missar Uggla för det...oooonej!

Sen kanske kanske vi ska på husvisning på Söndag, nära makens jobb=).
Har väl aningen lessnat på denna håla, inga jobb, snart inga skolor mm...
Huset vi ska kika på är för dyrt, men jag bara vill titta, titta kostar ju ändå inget=).
Och i själva verket letar vi efter en tomt, en har vi faktiskt redan, MEN jag vill inte bo där långt ute i skogen!



Jaha....förresten i September ska jag och kära Å till Terry Evans, spännande, jag längtar. Jag skulle ju till ett annat medium, så blev det nu att detta dök upp och han är ju helt suverän den mannen. Längtar verkligen=).

Nu tv:n....

Kram!


Kommentarer
Postat av: lillaviola

Vem är Terry Evens? Ska syrran på det? hmm det låter spännande!

Försök att bara lyssna på bra saker,( skit enkelt ha! jag vet..) Ha en skön fredag!

2008-04-24 @ 22:59:08
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Åza

Nu ska du veta att JAG SOVER ring inte före kl:14.15.
Å hur gick det med din städning nu? Fick gubben göra det el hjälptes ni åt?? Tänk jag missar Uggla för jag ska jobba natt igen, men men jag får höra med dig hur det gick..
Var rädd om dig nu, å du vi hörs på EM ok?
Kram och nyp på dig! Åza

2008-04-24 @ 23:51:02
Postat av: Cim

Gud vad häftigt, Terry Evans, ja vi har varit på hans storseans tre ggr, o ni blir inte besvikna, jag lovar!!!!!!!!!!!!!
Ha en underbar dag/helg!!!!!
KRAAAAAAAM

2008-04-25 @ 09:33:10
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Elin

ja absolut.. han e guld :)

2008-04-25 @ 13:07:08
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

jag var bara ledig eftermiddagen men det var såååååååååååååå skönt..

2008-04-25 @ 13:07:38
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Ana

Idag blev det så varmt så jag fick rota fram bikinin ur gömmorna,man känner sig inte så nöjd med sin kropp efter vintern.Men den fick lite sol på sig iallafall.Ha en skön helg.Jag sitter som limmad framför rutan klockan nio.Ana

2008-04-25 @ 16:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0