Torsdag

Har inte sovit speciellt mycket inatt, beror på f-kassan.
Somnade runt 12 och vaknade igen vid fyra för att bara slumra till en kort stund till och från=/.
Läkaren har ringt, han tyckte själv detta inte lät klokt, han sa att han inte kunde göra mycket pga alla nya bestämmelser, men skulle prata med denna tjej om att jag är för dålig för att vara borta på det här sättet.
Även sa han att om det var Ladvik dom menat i Waxholm så ska man få åka hem, men jag har ju fortfarande problem med att jag färdas kommunalt.
Man tar ett steg fram och puttas flera tillbaks....

Då jag pratade med läkaren flödade tårarna som en flod, hoppas han hörde allt jag sa där..
Allt jag vill är att få ett jobb, inte heltid för det skulle jag aldrig orka, men halvtid eller så och för gott slippa f-kassan.
Det är ju ändå tack vare dom jag blivit sämre.

Så gott folk, bli för guds skull inte långtidssjuka, man måste nämligen vara helt frisk för att orka slåss tillbaks.
Dessutom får man alla möjliga sjukdomssymtom efter flertalet år ihop med f-kassan tyvärr.

Har börjat kolla upp lite om att plugga, allt för att komma sååååå långt bort som möjligt från dessa vampyrer.
Hoppas det ska finnas något som jag möjligen kan tänkas orka med. Det konstiga är att det stått överallt att man ska ha viss erfarenhet då man söker vissa utbildningar??? Trodde man pluggade något för att bli något man inte annars kan jobba som, så det blir att ringa till utbildningscentum, för så kan det väl ändå inte vara=0

Barnen är hemma idag oxå, och blev väl lite lessna själva då jag satt och bölade i telefon.
Jag lider med dom när dom drabbas av detta, jag brukar ju annars ta sånna här samtal då dom är i skolan.
Sonen är iaf feberfri idag och dottern har inte sagt något om sin hals. Tror ändå dom får vara hemma imorgon oxå, lätt att man skickar iväg för tidigt och det bryter ut igen.

Snön ligger kvar, det har farit lite flingor i luften idag oxå..visserligen har mycket av snön smält bort, men inte tillräckligt för att man ska få vårkänslorna tillbaks.

Nu ska jag ta och vila lite......bye!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi ja du.. ja ligger tyvärr i sängen än, skäms och känner att jag borde annat... men.. åh... jag ids int :)

Äh jag tar inte åt mig alls.. jag tycer det är intressant och alla har rätt till sin åsikt, jag tycker dock inte att man ska ha en så stark åsikt att man tycker att ingen annan har rätt till sin.. det är ju bara korkat

2008-04-10 @ 12:23:53
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

ja verkligen....

2008-04-10 @ 12:35:32
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Va kul :) TACK!

2008-04-10 @ 13:05:13
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag vet vad du kan plugga till=) Fotograf=) Så kan du fotografera mig *blink blink* ;o)

2008-04-10 @ 13:56:16
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Ana

Håller med dig helt,man önskar man slapp att ha med f-kassan att göra.Man blir så ledsen efter varje samtal.Visst är det jobbigt att gråta när man ska prata med läkare osv.man får ju inte fram vad man vill ha sagt mellan alla hulkningar och tårar.Tänker på dig.Ana

2008-04-10 @ 16:59:46
Postat av: Camilla

ha en bra fortsatt dag. =)

2008-04-10 @ 18:37:23
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0