Snor och lock i öronen!

Snorar som aldrig förr, slår lock i mina öron hela tiden så jag hör dåligt med. Hör lika illa som en gammal jag..VA???
Hoppas det släpper snart, jag ska inte alls bli hemma, Icke!

Sol varendaste dag iaf, jag njuter..ja jo just nu idag på eftermiddagen blev det igenmulet, men fortfarande varmt=).
Igår fick jag en present av maken! Nej jag fyller inte år, han gav mig en mobil..sprojlans=))).
En Nokia något..tror det var en 6220=), jag är nöjd, tankade på den igår med, med 75:- så jag kan terra Å lite grann hahaha...Mig slipper du inte!

Maten står i ugnen, blev något jag nästan alltid vill ha så här i slutet av sommaren..Janssons frestelse..varför jag blir så sugen på det: Har jag faktiskt ingen aning om=/.


Så ska försöka ta mig en liten bloggrunda senare..efter dagisgörat mm...

Ha det...Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jo den känns! Men men! Krya på dej!

2008-08-26 @ 18:53:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Japps Mamsen är kul hon:) FÖr det mesta ska tilläggas!

2008-08-26 @ 20:24:10
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0