Lite av varje..

Hela dagen igen utan skrivande här på bloggen.....
Men nu har jag ju liksom kommit i röjartagen haha...går inte att sluta..
Tycker plötsligt att allt ska städas, rensas och fixas=0.
Börjar bli klar, men lite till ska fixas..men inget mer idag..det är ju Fredag, så vad göra?! Slappa...hmhm, jo det blir nog till att slappa, vila upp kroppen inför shoppingturen imorgon=).
Barnen har kommit ut idag oxå, till oss "lantisar" hihi..
Så nu har vi käkat allihop, idag blev det hemmagjord pizza, skit gott det ju=).
Dom stora barnen drog just iväg för o lacka dotterns bil, hoppas den blir supersnygg=).
 Duktiga dom=).
Och lilla mamsen vet vad det blir för färg..hehe! Hemligt så länge!

Till er som vet att jag fyller år snart, kan jag med.d precis vad jag önskar mig=)))).
 Ugglabiljett!!
Enkelt eller hur?!
Så då har jag löst den ständiga frågan: Vad köpa?,  till alla som känner mig. Hohoho=))))
Uggla here I come!!

Imorgon ska jag in till lillstaden o shoppa presenter till sonen S som fyller 9 år på måndag=). Svårt fall, har ingen j-la aning om vad jag ska hitta på=0...
Mobiltelefon har jag o pappsen sagt blankt NEJ till, han får vänta!
För varför i hela fridens namn ska "små" kisar ha mobil?!
Vi har diskuterat saken o han har gått med på att vänta...Tack älskling! Tids nog, tids nog...

Käkade ju kalkonburgare häromdagen då vi var bortbjudna på lunch, det var supergott faktiskt=).
Kan jag definitivt käka igen..

Igårkväll kom äldsta sonen D med 2 filmer han skulle lämna tillbaks, nej nej nej, jag vill se dom, sa jag=0..
Men typ efter halvtimmen stängde jag av, fy sjutton så vidrig film...Hua, kunde knappt sova sen=/.
Wrong turn 2 hette den, och jag har alltså sett 1:an..men den här klarade jag inte, det liksom åkte upp o ner i halsen på mig...Men dock var jag tvungen o fråga sonen hur den slutade, nyfikna jag haha...

Nehe..nu måste jag nog röra på mig lite så mina steg når upp i målet iaf, har ju suttit mest idag oxå,
pga allt röj=/.

See you later....

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Ewa

Stackars sonen som inte får det han vill ha;-) *ler*
Jag vill ha oxå mensom mamma står jag sist i kön. Skönt att få röja,vad rädd om dig och kroppen. Du har en helg nu! Kram

2008-03-01 @ 00:18:05
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0