Morgonbloggerskan=)

Senaste dagarna har jag blivit full i skratt då en av de bloggar jag läser kikat in här runt 5 snåret=), jag kan inte bli annat än glad och full i skratt, morgonpigg, definitivt...jag som tycker jag är morgonpigg ska kanske säga njaa om den saken....Denna människa är så full av humor och kan nog få vilken människa som helst till skratt, jag är definitivt glad jag hittade hennes blogg, alltid rolig läsning....
Bloggerskan hittar ni här: www.lillanslilla.blogg.se

Men glöm fasiken inte att hitta tillbaka till mig sen=)

Kram och spark i baken Mie

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tack älskade vännen! Blir så glad då jag läser att männsikor blir glad av mitt svammel.:)) Tusen kramar till dej!
Klart jag spelar högt:)))

2008-02-05 @ 13:47:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ana

På tal om att halka,en kompis ringde på morgonen.Hon hade ramlat på sitt arbete(Dagisgården)och brutet något ben i armbågen.Hon är gipsad från armhålan och hela vägen ner,armen är i 90 grader .Det var inte det lättaste att få sig kläder sa hon...kommunen har inte sandat en gång under hela vintern på dagisgården.Hon är sjukskriven 1 månad till att börja med.Vintern är ett elände.Jag längtar så efter våren.Ana

2008-02-05 @ 13:53:52
Postat av: Annsingen

Gulle dej!

2008-02-05 @ 14:01:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0