Snart ska jag iväg till skolans matsal=)

Hemma igen en stund, ska snart iväg till maten på skolan här, ordinarie är ju sjuk....
Kan inte påstå att jag känner mig pigg, men iväg måste jag, så det är inte till att hänga läpp=/.

Har försökt att nå min chef, han sitter i möte=/. Måste få tag i honom, eftersom ingen kommer städa i skolan och heller inte i deras gympasal=0. Han kanske inbillar sig att jag gör det, men icke! Jag och sjukdomen klarar inte av mer än detta, alldeles för många dagar dessutom.
Det är kris på byns små ställen kan man nog säga....
2 personal borta på dagis, dom fick tag i 1....1 personal borta på skolan, dit ska jag, men inte ta städningen, så undrar just hur dom löser detta? Egentligen ska ju inte jag bekymra mig, men av vana så gör man det, samma sak då jag själv blivit sjuk och dom inte hittat någon vikarie, man undrar ju hur f-n det ser ut då man är på plats igen=/.

Stegräknaren sitter på plats iaf, så nu är det bara att knata på, tror inte det blir lika flitigt som gårdagen, men tur då att Linda tyckte vi skulle börja med att prestera 6000 steg, jag lär va halvdöd när jag entrar hem=/.
Men som sagt, på plats sitter räkneverket=))).

Ha en underbar Måndag.....Mie


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tycker absolut du ska köpa en ...dom är suveräna!

2008-02-11 @ 10:19:42
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Linda

Vad bra att vi inte tog i med fler steg..*L*
jAg måste börja lite försiktigt..annars blir jag väl helt sliten...*L*

Hoppas måndagen blir underbar....trots allt...
Hörs ikväll...
ser spänt fram emot hur många steg du knatat på idag...*L*

Själv har jag avverkat 1/3 av stegen nu...tagit första promenaden!

2008-02-11 @ 11:54:07
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0