Städning...

Nu så har jag satt fart på kärringen Mie, jojo, latmasken la jag i byrån, han(jag kallar latmasken han) kommer få ligga kvar där till kvällen iaf=).
Så jag satte fart och har hunnit med en del...Ja sen att min kära "syster" Å ringde för att tala om att hon höll på med middagen alla redan det sved ju lite, duktig hon Å på att fixa med mat...mindre duktig på att fota fick jag nu vetskap om, hihi...Trodde jag visste en hel del om henne..Men Oooo lååångt ifrån, hon vet inte ens hälften om mig, mohaha=).

Detta har jag hunnit med:

* Tvättat
* Skurat badrummet
* Städat kaninernas bur
* Disken
* Plocket
* Bäddat
* Dammsugit
* Planerat för middagen

Och kvar att göra:

* Middag
* Promenad
* Kattlådan
* Vika tvätt
* Hänga tvätt

Ja se det går ju framåt=)....
Kl. 14.30 ska jag promenera, lika bra att sätta en tid så jag kommer ut.....
Sen runt kvart över tre ska sonen hämtas.

Nu ska jag städa till katten, så minskar ytterligare ett göra=).

Och till Ana: Hoppas verkligen du får en trevlig tjej kväll, njut av den=) Såg att du blev lika nyfiken som jag på vem som låg bakom kommentarerna på M´s sida......



Mie

Kommentarer
Postat av: Linda

Inget jätte allvarlig med mamma.
Vad bra att du satt tid på promenaderna...får nog göra det...
fast jag är en sån himla tidsoptimist!

2008-02-07 @ 15:22:22
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0