????

Känner att jag nog kommer ramla i säng aningen tidigt idag...gud: så trött jag är, vad lär man sig av detta? Jo jo ska tänka på det till nästa lov=).
Sonen kom hem nöjd och glad=), han hade ritat en teckning som föreställde julen, han "orkade" inte riktigt rita alla), men det var pappa i en fåtölj:), och prydligt och snyggt S o B`s hörnsoffa, i den satt, jag, B och K och på den ena sidan låg storebror D:). Jag blev fulligarv där, eftersom D sov (vilade) en del under julen, och det glömmer inte sonen:). Sen påpekade han att han inte ritat sig själv på bilden...han var ju tomten(hihi).

Inväntar nu nästa barn från skolan, dottern kom.....nu(haha)! Får se om hon också är nöjd med sin dag:/.

Åh snart var det åter dax för middag:), idag blir det skaldjursgratäng:).

Kram Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0