Kontroll!

Sitter här och mekar med tvspels kontroller:)...ah vad lördagskul jag har=).
Ja ja, men det råkar vara så att vi i denna familj ibland kan tycka det är roligt att spela lite...om alla kontroller funkar vill säga.. Det gör dom alltså inte!
Vi skulle spela med barnen, jo jo ehe! Maken satt och slog på sin kontroll...för att den överhuvudtaget skulle till att fungera:0....jag och sonen turades om för att kontroll nr 4 endast hade lust att köra till vänster...jamen det var ju lätt och köra då!!! Dottern var galen på den kontroll hon hade...för den fungerade bara när den själv ville:/, och valde hemskt gärna att bara köra till höger=).
Så nu sitter jag här med kontroll efter kontroll...dom ska lagas...och jag kan!!!
Har lyckats att laga EN:), så ska straxt ge mig in på att laga nr 2...och jag som sagt KAN!
Då jag intensivt satt här med nr ett och pulade, kan med.d att resterande familj asg...KUL...men jag fixade ju till den, så sen blev de tyst på skadeglädjen...hehehe!

Ja så var det motionen...JAG gick en sväng med mina barn:), inte långt....dom skulle bara till macken typ 200 m hemifrån, MEN en liten promenad är en promenad=). Katten fick dock vara hemma=).

Och Å, självklart följer jag med dig på onsdag! Jobba på du inatt, men glöm inte att andas kära du!

Kram Mie..den tekniska:)

Kommentarer
Postat av: B I T T E R F I T T A N

Tack, detsamma :)

2008-01-12 @ 20:54:03
URL: http://bitterfittans.blogg.se
Postat av: Åza

Vad bra!! Är på jobbet nu och mår inte bra, men det är bara 2 nätter kvar. Jag kan verkligen se framför mig hur det ser ut när hela din familj sitter och spela tv-spel..Var ute en stund själv men gick inte så långt få se om jag orkar i morgon. Vi kanske hinner å snacka lite i morgon, annars hörs vi..Var rädd om dig(ulla-bella).
Kram jag.

2008-01-12 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0