Sorry

Jag är inge vidare på uppdatering....
Var tiden tar vägen vet i ????
Dagarna rusar, på nått skumt sätt iaf!
Idag så drar barnen och jag iväg med nio bussen till stan och där till tandläkaren med sonen.
Sen blir det raka spåret hem igen...ja om vi inte råkar missa bussen, vilket jag inte vill!
Vi har ju inte speciellt många bussar att välja på och jag vill hem, känner inte för att gå runt på stan med barnen idag..undrar just varför "kliar mig i huvet"

Sol idag iaf så ska försöka fixa lite ute senare i em.
I Fredags hade vi ju åska igen!!! Bara sisådär 5 timmar! Tycker det räcker med en kvart jag=0 Slipper jag den är jag glad!

Ha en underbar Måndag!


Kram..

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!

Ibalnd är det så.Tiden finns bara inte där..

2008-06-16 @ 07:10:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

När ska ni till Grönan då???

2008-06-16 @ 07:31:12
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0