Fredag..

Bestämde mig för att INTE väcka dottern nu...
Näe faktum..hon blir hemma idag oxå, jag ska ringa till skolan och berätta vad jag tycker, inte för att jag lär få något gehör..men iaf.
Dottern hade smärtor i magen igår, så pass att jag var beredd att åka till akuten..
Detta pga en skola som inte bryr sig..

Så jag ska ta lärarna idag, kan höra dom i skallen innan hur det kommer svaras....
Men min dotter ska inte må dåligt pga 2 lärare som inte vill hjälpa henne med engelskan...
Jag och dottern satt och övade engelska igår, det gick förvånansvärt bra=))
Varför...Jag anstränger mig, jag skrattar inte åt henne och jag lyssnar...
Detta skulle lärarna behöva gå en kurs i, är så trött och förbannad på dom....

Återkommer....

Kommentarer
Postat av: Barbamorsan

Förstår inte, vaddå vill inte hjälpa henne, trodde det var det skolan är till för...
Synd att det är så illa att hon ska behöva vara hemma , det kan ju tyvärr göra det svårare för henne.
Väntar med spänning på fortsättningen
Kram

2008-03-07 @ 08:04:50
URL: http://www.barbamorsan.webblogg.se
Postat av: Sandra

Jävla idioter! Dom ska fan inte hålla på så där!

Jag kan hjälpa henne med lit engelska om hon vill? ;o)

2008-03-07 @ 09:02:00
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0