Här igen...

Om så bara för en stund...
Fattar inte att jag inte ens hunnit starta datorn idag...

Vi var och storhandlade så halva dan försvann ju=/..

Idag fick jag se en av kvinnorna till en av bloggarna jag läser=). Gud så roligt!!!
Lilla viola var det, som under påsken är här i byn hos sin syster, vilken jag umgås med=).
Men hur kul var det inte va??? Man läser ju och tillslut tycker man sig känna personen där bakom bloggen,
himla kul måste jag säga igen=). Hoppas jag får träffa henne igen innan hon åker hem till sig!

Idag har vi handlat, halva stan försvann efter vårat shoppande, hoppas ingen blev utan sin mat när vi va i farten!
Mest var det mat, både till påsken och annat, det hade sinat rejält här, så massor kan jag lova det blev.
Köpte väl inget speciellt annat...ja ett till blockljus då...

Nu ropar dom mat så bäst att lämna datorn....

Glad Påsk till er alla=)))

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Ana

Det är alltid kul att få ett ansikte på en blogg.Ana

2008-03-22 @ 06:47:54
Postat av: Åza

Tyvärr så vart det inge mer träff, men vi får ta det längre fram typ sommmmmmmmmmmmaren..Kram Åza

2008-03-25 @ 01:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0