Lillstaden

Här sitter jag då o skriver..OCH vad sjutton, åter igen försvinner inlägget!!!
Blir sååå trött, så nu blir det ett kortare!

Ska iväg till stan med barnen och shoppa lite, sonen har sina present o påskpengar, dottern sina påskpengar och jag mitt presentkort och det kan ju inte ligga här o damma!

SOL idag den tackar jag för!!!!

Igår var det oxå ett inlägg som flög typ till mars, skrev om den lilla musen...
Ja tyvärr nu är den död den lille söta saken, satt i fällan!
Tänkte ladda en ny fälla, men avvaktar då jag har alla barn emot mig med denna råttfälla!

Sommar snart skrev Å, jipppiiieee!!! Bara jag hinner allt jag måste innan hahahaha, måsten ska man inte ha!

Kliet i mina fingrar har lugnat sig för stunden, så väntar ett tag med sovrummet!
Nu lockar garaget tack vare musen! Så får se om maken känner för soptippen iaf=)))

Inget Stockholm denna helg, syrran skulle jobba! Så hon tar sig hit istället helgen efter!
Så då kanske man skulle ta alla sopor denna helg...hm hm..

Vad sjutton sätter jag på fötterna en dag som denna??? Jag är ju värre än Bambi på hal is=0
Blir nog stövlarna...Love them=)

Ha en fantastisk Torsdag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Cim

Hej vännen,
tack för din kommentar.. Ja jag vet det trasslar sig med inläggen ibland, men jag gör nu så att jag skriver dom i word o kopierar sen in hela baletten, smart va...
Ha en underbar torsdag...
KRAM =)

2008-03-27 @ 11:52:27
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: linda

Tror säkert du får ihop en massa steg i dag i ditt shoppande!
Njut av solen, det gör jag!

2008-03-27 @ 13:46:38
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag vill oxå shoppa!!!!!! =(

2008-03-27 @ 17:28:53
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0