Söndag..

Jaha så var det Söndag igen då=/, helgen svepte förbi med en faslig fart...
I Fredags blev vi bjudna på restaurang av farfar, gott och trevligt, men väldigt dåligt med folk...Intog både förätt, varmrätt och dessert, samt en mängd av dryck=).
Folket har inte vaknat upp riktigt än i vår lilla by, och sommargästerna gör annat...
Idag har vi fixat färdigt våran lilla damm, och håller på att fylla på den med nytt frächt vatten, en liten ödla hade flyttat in i den oxå..kul=). Sen köpte jag mig en groda på Lördagens loppis som skolan hade, den ska fyllas med fogskum och sen är det tänkt den ska flyta omkring i dammen=).
Poolen töms oxå just nu, men den får ingen påfyllning ännu, vi måste plocka ner den för att sen fixa marken under så den står rakt, vilket den inte gör! Det är alltså en ovanjordpool, som barnen har massor med sommarglädje av, vi har väl haft den tror jag nu i 5-6 år och välanvänd är den=).
Sen har vi ju havet en bit ifrån, men det tar sin lilla tid innan det är 20+ eller så, ja i slutet av juli är det väl badbart!
Snart ska sonen S ha fotbollsmatch och jag tänkte nog slinka med o kolla en stund iaf=). Måste ju heja på han!
Sen måste jag även slinka iväg till dagis, som jag helt glömde bort i Fredags, måste varit restaurangbesöket som gjorde det=).

Ha en underbar Söndag!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Jo visst är det underbart att få komma bort några dagar.Man får nytt liv på något sätt...laddar betterierna:))

2008-05-04 @ 12:22:39
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Japps livet känns så ljust då:))

2008-05-04 @ 12:34:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Våren där nere är ju två veckor före oss här uppe...så visst är det skillnad:)

2008-05-04 @ 12:35:55
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: linda

Då får vi hålla tummarna till sonens match!
Och önska lycka till!

2008-05-04 @ 14:57:54
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0