What a day!

Denna Onsdag var jättejobbig.
Mör som en surströmming som just blivit lagd på tallriken! "vilken j-la jämförelse"
Men inte f-n någon vila för det!

Här röjs nu!

To do lista:

x Tvätta 4 maskiner minst " 1 är igång" Nr 3 startad=)))
x Renbädda till barnen " sonens klar"
x Dammsuga
x plocka plocka plocka "håller på"
x Diska
x Ställa in trunken med skridskor i garaget
x Röja sonens rum "med hans hjälp"
x Städa kattlådan
x Vika tvätt
x Skura badrummet
x Städa tvättstugan " skitig värre"
x Skura köksgolvet
x Laga mat "blev rester=)
x Hjälpa sonen med läxan "maken iof


Hoppas det var allt...suck! Lika bra att köra igång va!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag förstår det. Jga har inte bestämt hur jag ska göra än, jag anatar att man måste sluta någon gång och just nu känns det inte bra med bloggen. Boken heter "låt den rätte komma in". Har försummat den några dagar så nu ska jag läsa ut den idag tänkte jag.

2008-11-05 @ 15:36:29
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0