Det är Fredag o jag har syndat=)

Det är Fredag och jag har syndat yee!
Jag fixade en STOR latte och slukade 4 muffins, och det var så himla gott!
Inget dåligt samvete har jag heller, jag var helt enkelt värd detta efter 1 veckas arbete och dessutom en jobbig vecka!
Ja inte tycker då jag iaf att det är speciellt roligt och gå omkring och ha en dundrande huvudvärk i en vecka och en trötthet som gjort att jag knappt orkat gå.
Huvudvärken är kvar men är något bättre "peppar peppar", nu sitter den bara över ögonen, och tröttheten är helt borta=).

Nu läsa lite bloggar....börjar hos hm hm hm Magnus=)



Ha en underbar Fredag.....


Kommentarer
Postat av: Elin

Jo jag fick en varning igår. Du kanske har i bihålorna? Infektion eller nåt...

2008-10-10 @ 15:51:08
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: soffie

mmm man måste få synda ibland å speciellt en fredag:O)

ha en härlig fredagskväll

2008-10-10 @ 17:04:19
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0