Fredag...

Slöa, slappa, jäsa, mysa, gosa, kura och bara vara är väl vad Fredagar är till för?!

Men inte denna Fredag, Icke!

Denna dag åkte vi iväg till Skenninge skola med våra barn, åh vilken natur (dock gillar jag vår skola mer!), vi fick deras hemlagade mat, nudlar med kyckling av något slag, som var supergod=), som efterrätt fick vi kanelbullar mums, just för att det ju är kanelbullens dag imorgon, sätt igång och baka nu! Jag gör, degen jäser just i detta ögonblick=). I Skenninge skola "hör o häpna" går det 20 elever från klass 0-6 Wow! Vi tycker vi är få som alltså är 22 elever klass 0-3! Mysig dag=).
Väl hemma satte jag genast fart= Maten för idag som består av potatis och porterstek mums! Och även sattes bullbaket igång, dock bara enkel sats!
Barnen " S o B" är snart på G hit, skönt att få se dom igen "ja jag vet, det var bara 2 veckor sen", men det är så roligt då dom kommer=).
Har man i alla år haft huset fullt av ungar och 1 flyttar hemmifrån blir det sååå tomt=(.

Har glömt att berätta: Vår skola är räddad!!!  Den fick 2 år till, sen får dom se! Men glädje i vår skola den dagen blev det, juuubel!

Jag ska försöka ta mig mer tid och lägga ut lite bilder, har ju fortfarande inte lagt ut Uggla sen i somras, heller inte vår renovering av toaletten och bilder på vad vi köpt för möbler till sovrummet, jag ska=/.

Nu till bullarna, här kommer dofta gott kan jag säga=).

Kraaam!  Tack igen underbara dotter! "ses snart"


Kommentarer
Postat av: Elin

nej inte mitt de heller

2008-10-03 @ 14:54:55
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Åza

Tur att du har S som kan..Så om du läser detta S så säger jag bara JÄTTE FIN FÖRSTA SIDA..Kram Åza

2008-10-03 @ 15:18:51
Postat av: Sandra

Jag kan göra ett kollage åt dig med möblerna ni köpt? Om du bara säger vilka det var.





Tack Åza, haha ;)

2008-10-05 @ 16:42:09
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0