Johodå..

Jag gick min runda nu på kvällen=).
Finner nästan inga ord för hur det känns att gå den eftersom jag bor där jag bor, det är så tyst!
Halvvägs kom dock en bil som tutade så jag studsade där jag gick i mina egna tankar "fy på sig". Vem det var har jag inte kommit underfund med, men tydligen visste denne vem jag var, hm konstigt på vår "stora" ort!
Iaf var det ljuvligt, jag går där i mina egna tankar, mest ligger tankarna på den bok som jag försöker så snyggt prenta ner!
Iaf skrivs den j-ligt snyggt i mitt huvud var dag, det är ju bra och ett förbannat framsteg=).
Man ska inte ha bråttom, det ska ta några år, hörde jag en författare säga...så då är jag väl på rätt spår då=).
Kanske blir det tillslut en bok i min hand, kanske blir det inte=/, jag hoppas på det iaf!
Det är en stor dröm jag absolut vill ska bli sann, något jag velat sen??? jag vet faktiskt inte.....

Mer då...hm jag fick fasligt ont i benen denna gång, gick väl för fort kanske...

Och så katten....Kira alltså, hon är rädd för något i källaren hmhmhm vad, kan man ju fråga sig???
Imorse var hon där och nosade omkring och fick DEN största svansen sa dottern, sen var hon in där när jag höll på med tvätten, det var ändå lite konstigt, hon fick DEN stora svansen igen och fräste rakt ut i tomma intet??? Märkligt!
Jaja det vet i katten var det var....hahaha...

Nu blir det så småningom soffan och en STOR kopp te, kika lite på tv "matakuten" och något mer kanske=).

Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

du.. det känner jag igen

2008-10-13 @ 20:35:14
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon!

2008-10-14 @ 05:20:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0